سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 5656
کل یادداشتها ها : 6
خبر مایه


بسم الله الرحمن الرحیم  

 

 

 

 

چگونه باید حجت های حقیقی را از مدعیان دروغین تشخیص داد ؟ 

آیا حقیقتا راهی برای شناخت هست؟

اگر بخواهیم جواب این سوال را اینگونه بدهیم که شناخت حجت کار هر کسی نیست و تنها متخصصین هر دین توانایی شناخت و پیدا کردن حقیقت را دارند ، اساسا رحمت خداوند زیر سوال میرود ... 

آیا محمد رسول الله خود را با قانون شناخت حجت های الهی معرفی کرد؟ یا مردم برای شناخت رسول سراغ علما رفتند ؟ سرنوشت هر دسته از مردم آن زمان را به یاد اورید !! چه کسانی حقیقتا ایمان آوردند ؟ 

 

امام حسین علیه السلام را شیعیان حمایت کردند ؟ یا به خاطر علما امام تنها ماندند ؟ آیا توبه ی آنها قابل بخشش است ؟ علمایی که سینه به سینه ی ائمه علیهم السلام  اسلام را فرا گرفته بودند باز هم به حق آنچه که باید انجام دهند عمل کردند ؟ ! پس تکلیف مردم برای شناخت چیست ؟؟؟؟؟؟

با توجه به نشانه های آخر زمان سالهاست باید منتظر ظهور موعود آخر زمان باشیم ! نشانه ها محقق شده است، از خود پرسیده اید که مهدی کجاست ؟؟؟؟؟ 

اگر همکنون خبر ظهور مهدی موعود را بشنوید چه عکس العملی خواهید داشت ؟

تکذیب یا تحقیق ؟

امام صادق ع فرمودند : زمانی که پرچم حق ظاهر شود ، تمام مردم در شرق و غرب جهان آن را نفرین میکنند، آیا میدانی چرا ؟ عرض کردم: خیر . فرمود : بخاطر اینکه شخصی از اهل بیت امام (ع) قبل از امام به سوی مردم می آید .

"غیبت نعمانی ص 298"

امروز شاهد پرچم های زیادی هستیم که به اسم اسلام ، دین ، ولایت، نیابت امام زمان عج هر کدام خود را از دیگری برتر میدانند ، و جای اینکه ادله ای برای اثبات ادعای خود بیاورند برای تخریب دعوت حق نهایت تلاش خود را میکنند و مهم نیست چه لباسی به تن داشته باشند ! کسانی که ادعای محبت پیامبر را داشتند سر حسین بن علی رابریدند و کسانی که بر مظلومیت حسین میگریند (در ظاهر) و ادعای محبت حسین ع را دارند با فرزندش به مبارزه برخواسته اند !!!!! بهتر نیست به جای تهمت و افترا و نظرات شخصی انسسان هایی که معصوم نیسستند برای پیدا کردن مسیر درست به کلام اهل بیت متوسل شویم ؟ !!!!!

 

در ادامه به برسی و اصول شناخت خواهیم پرداخت تا بتوان بین دوازده پرچمی که به گفته ی امام باقر ع در اخر زمان برافراشته می شود ، پرچم حق را بشناسیم !! 

 

 

 

رسول#وصیت#حجت#احمد#الحسن#شیعه#امامت#مهدی#مهدیین#پیامبر#علما#عاشورا#حسین#

راه#شناخت#محمد#اسلام#اخر#زمان#نشانه#ظهور#حواری#اصحاب#انصار#یمانی#موعود#حق#






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ